Allround Computer Service B.V. biedt ruime mogelijkheden voor het ondersteunen van uw organisatie door middel van het beheer en onderhoud van uw ICT systemen. Door het afsluiten van een onderhoudsprogramma garanderen wij u een optimaal werkend systeem, waardoor uw primaire proces maximaal doorgang kan vinden. Wij streven er hierbij altijd naar, dat het gekozen service- en of systeembeheer programma optimaal op uw wensen aansluit.
Pro-actief
Binnen het servicecontract van Allround Computer Service B.V. bieden wij standaard een 24-uurs monitoring van uw server en/of firewall aan. Dit betekent dat vaak al preventief maatregelen kunnen worden genomen, wanneer wij zien dat uw server problemen gaat vertonen. Dit kunnen zowel hard- als softwarematige problemen zijn.
24/7 Bereikbaar
In ons servicecontract bieden wij ook de mogelijkheid om afspraken te maken over 24-uurs stand-by ondersteuning. Hiermee zorgen wij ervoor dat u, bij calamiteiten, altijd een medewerker van Allround Computer Service B.V. kunt bereiken.
Service apparatuur
Verder garanderen wij de beschikbaarheid van reserve apparatuur voor de hardware die in het onderhoudscontract is opgenomen, zodat in geval van calamiteiten snel kan worden gehandeld.
Monitoring
Allround Computer Service B.V. heeft een eigen monitoringstool ontwikkeld, waarbij precies de juiste onderdelen in uw IT Infrastructuur worden gemonitord. Incidenten worden vroegtijdig gesignaleerd en weergegeven op het monitoringsbord op de helpdesk van ACS.